Beste sint!

Mijn idee was om te beginnen met een Sinterklaasgedichtje maar helaas ben ik niet zo creatief met woorden (haha op papier dan…).

Sinds afgelopen maandag is het Sinterklaasjournaal op televisie dus met twee kinderen hier huis is Sinterklaas het onderwerp van de dag (misschien hebben we het ook zelf wel iets aan meegeholpen, het hele huis is namelijk versierd..).
Maar om in de Sinterklaas gedachten te blijven, er zijn weer verschillende wensen van mijn verlanglijstje in vervulling gegaan! Lees snel verder!

Dingetjes
Afgelopen week druk geweest met verschillende dingetjes. Ik heb mijn werkgever hier ook voor in kunnen schakelen. Bij Estinea heb ik al op veel verschillende plekken gewerkt en ben ik bij uiteenlopende projecten betrokken, zo ontmoet je heel veel verschillende collega’s binnen Estinea (ook van andere locaties). Een van die locaties zit in Gendringen, een werk en activiteiten plek voor mensen met een beperking: de WAGU. Hier heb zelf toevallig ook gewerkt (dit is ongeveer wel 10 jaar geleden, heb hier zelf mijn lieve vrouw leren kennen!), maar de WAGU wil mij helpen. De eerste klus die ze gaan doen is een prachtige statiegeldzuil maken, hier ben ik erg blij mee. Deze komt te staan bij de Jumbo in Dinxperlo, als dit zover is zal ik hier zeker meer aandacht aan gaan geven.

Ook heeft een ander werk en activiteitenplek voor cliënten (in Aalten) genaamd de Hoven ook hulp in vorm van apparatuur aangeboden; voor de KiKa-kerstkoekjes had ik een sealapparaat nodig voor het luchtdicht maken van de zakjes. Gelukkig stond deze daar onder stof in het magazijn daar. Binnenkort wordt het dus bakken geblazen (600 KiKa-kerstkoekjes), luchtdicht maken en daarna verkopen op de kerstmarkt bij Schavenweide! Ik heb er al zin in!!

Pre Montferland Run
Door de vele acties en ontwikkelingen heb ik bijna geen ruimte meer om iets te posten over mijn trainingen, maar daar wil ik deze keer wel iets over schrijven.
Na een super gezellig bruiloft (met verschillende alcoholische versnaperingen) van de buren was het wel tijd om weer iets te doen..

Vanmiddag ben ik met mijn schoonzus Eva (helemaal uit Breda) naar ‘s-Heerenberg geweest om alvast een rondje toe doen op het parcours van 3 december, de Montferland Run. Omdat dit weekend ook vol staat met sinterklaas activiteiten heb ik gekozen om de run in de ochtend te lopen en daarom dus “maar” 7,5 km loop.
Vanmiddag in een prachtig zonnetje de route alvast gelopen, dit ging lekker. In een rustig tempo genoten van het gezelschap (ook de hond was mee!) en van de omgeving. Omdat ik de Montferland Run altijd als een van de zwaarste wedstrijden vind (hoogteverschillen) is het wel goed dat ik weer weet waar, metname de laatste paar km, de zware punten zitten.
Over twee weken ga ik gewoon lekker lopen en genieten van het publiek en de sfeer van dit prachtige evenement! P.s. supporters zijn altijd welkom 🙂

Lieve lezers van mijn blog,
een klein gedichtjes alsnog.
Ook deze week staat er weer wat te gebeuren,
o.a. een KiKa kalender in allerlei kleuren.
Via de mijn site hou ik jullie up-to-date,
zo hoop ik dat jullie betrokken raken bij deze atleet.
Mijn vraag blijf om via mijn site te doneren,
anders moet ik in de toekomst jullie ook nog chanteren 😉
Bij deze het einde van dit spetterende gedicht,
tot volgende week, dan lees je mijn blog weer bij kaarslicht!

Update van de afgelopen week
Hardlopen: 17 km.
Survival: 1 keer
Sponsorgeld: 1218,- (WAUW!!! JOEPPIE! #TROTS!)

Plaats een reactie